Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Νovember is for Home από την Τατιάνα!

Ο Νοέμβρης ήταν και θα είναι πάντα ο μήνας που ασχολούμαι περισσότερο με την διακόσμηση του σπιτιού, όπως επίσης και με τη διαμονή μου μέσα σε αυτό.. νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλος μήνας που να μπορεί να με κρατήσει μέσα στο σπίτι περισσότερο από τον Νοέμβριο.. ίσως η προετοιμασία για τα Χριστούγεννα, ίσως το λίγο κρύο που έχει ξεκινήσει, ή ίσως επειδή απλά θέλω να καθήσω μέσα στο σπίτι και έχω βάλει στο μυαλό μου όλο τον υπόλοιπο χρόνο, ότι θα καθήσω μέσα τον συγκεκριμένο μήνα..

Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ένα διακοσμητικό με θέμα το σπίτι.. home sweet home..
Κάπου εδώ θα πρέπει να πω ότι γενικότερα σε όλες μου τις δημιουργίες, μου είναι αδύνατον να γράφω από την αρχή όόόόόόόόόλα τα υλικά που χρησιμοποιώ... και αυτό επειδή δεν ξέρω ακριβώς που θα καταλήξω.. κάθε δημιουργία - είτε μικρή, είτε μεγάλη -  έχει μια πορεία διαφορετική και ποτέ δεν ξέρω τι μπορεί να χρειαστώ στο τέλος.. λίγο γκλίτερ .. ένα λουλουδάκι.. λίγο ύφασμα.. πάστα.. πατίνες..  οπότε.. πριν αποφασίσετε να με ακολουθήσετε στις δημιουργίες μου, καλό θα είναι να κοιτάζετε την τελική φωτογραφία πρώτα και τις σημειώσεις μου στο τέλος, αν έχω γράψει κάτι επιπλέον.. :)

Το σημερινό μου διακοσμητικό έγινε με papier mache, και φυσικά διάλεξα την λέξη HOME..


Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι τα εξής :

3D Γράμματα της λέξης HOME
Επιλογή scrapbooking χαρτιών από το άλμπουμ THE HEIRLOOM STACK
Κόλλα decoupage
Ακρυλικό χρώμα AMERICANA LIGHT BUTTERMILK
Ακρυλικό χρώμα AMERICANA DEEP BURGUNDY
Λευκό Gesso 



Ξεκίνησα με το να τοποθετήσω τα γράμματα πάνω στα χαρτιά ώστε να κόψω το περίγραμμά τους.



Στην συνέχεια πέρασα με Gesso όλα τα γράμματα.. το Gesso θα βοηθήσει την επιφάνεια να κλείσει και να σφραγίσει τυχόν πόρους του πεπιεσμένου χαρτιού, και το ακρυλικό χρώμα να "καθήσει" καλύτερα πάνω στην επιφάνειά του.. επίσης, θα λειτουργήσει και σαν ανοιχτό φόντο, ώστε τα χαρτιά που θα κολληθούν από πάνω από τα γράμματα να μην σκουρύνουν και να κρατήσουν την αρχική τους ζωντάνια..



Οταν κάνουμε decoupage σε χαρτί καλό είναι να βρέχουμε λιγάκι το χαρτί ώστε να μαλακώσουν οι ίνες του και να συνεργαστεί πιο εύκολα με την κόλλα.. Ακόμα και να λυγίσει το χαρτί είναι φυσικό, οπότε μην φοβηθείτε αν το δείτε να κάνει κύματα..

Βάζουμε κόλλα στην επιφάνεια.. τοποθετούμε το χαρτί πάνω της και βάζουμε κόλλα και πάνω στο χαρτί..

Όταν τελειώσουμε το κόλλημα πάνω στις επιφάνειες, κόβουμε τυχόν περισσεύματα και βάφουμε τις γύρω επιφάνειες των γραμμάτων ώστε να έχουν μία ομοιομορφία..
Με έχουν ρωτήσει για πιο λόγο δεν βάφω τα γράμματα από πριν.. δεν το κάνω διότι πολλές φορές το κολλημένο χαρτί δείχνει αλλιώς πάνω στην επιφάνεια και ίσως αν βάψω από την αρχή τις επιφάνειες που εφάπτονται να έχω αποτυχία στο χρώμα - πιο ανοιχτό ή πιο σκούρο..


Αυτό ήταν.. τελείωσε.. 
Λοιπόν... τα επιπλέον που χρησιμοποίησα όπως είδατε και στην φωτογραφία ήταν ένα παλιό ξύλο κοπής, το οποίο έβαψα σε ένα προσιτό με την όλη δημιουργία χρώμα.. λίγο λευκό ακρυλικό το οποίο έριξα πιτσιλωτά με την βοήθεια ενός πινέλου, και δύο λουλουδάκια σε αντίστοιχους χρωματισμούς ..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου