Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Project Life by Aliki Cavras - April

Να 'μαι πάλι, λίγες μέρες πριν την Μεγάλη Εβδομάδα για να σας δείξω κάποιες σελίδες μου και να σας 'σπρώξω' ίσως με αυτόν τον τρόπο να τραβήξετε φωτογραφίες και απλά να τις βάλετε σε θηκούλες με την ιστορία τους απλά γραμμένη δίπλα!  Γιατί πραγματικά είναι τόσο απλό! 

Το θέμα μας είναι να τυπωθούν οι φωτογραφίες, να μπουν στις θηκες (δείτε εδώ πόσες επιλογές έχετε!) και να γράψετε την ιστορία τους! Επιμένω κάθε φορά, μπορεί να γίνομαι και γραφική, αλλά είναι αξίας ανεκτίμητης για τα παιδιά σας αργότερα!

Το δικό μου άλμπουμ προχωράει σταθερά, με 2-4 φωτογραφίες για κάθε εβδομάδα, το journaling μερικές φορές γραμμένο πίσω απο τις ίδιες τις φωτογραφίες, άλλες στις ειδικές κάρτες.
Την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου αποφάσισα να την αρχίσω και με το Day In The Life, ιδέα της Ali Edwards οπότε και έχω κάποιες σελίδες παραπάνω για την συγκεκριμένη, τις οποίες και θα σας δείξω σήμερα...



  η αρχή της εβδομάδας,
και μέρα του DITL.





 Σας το έχω ξαναπεί,
αλλά αγαπώ πολύ αυτήν 
την θήκη με τις πολλές
5επί5 θηκούλες!
... η δεξιά σελίδα
είναι για ένα κομμάτι της υπόλοιπης


εβδομάδας ...


... και εδώ το τέλος της.


Και επειδή έχουμε και διακοπές μπροστά μας, λέω να σας δείξω και μερικές αγαπημένες μου pl-ίστες του εξωτερικού...να έχετε και κάτι να χαζέψετε! χιχι!

Πρωτη στην λίστα μου, η CarolinaPretorius...


...μάλλον καταλαβαίνετε μόνο και με μία φωτογραφία γιατί! χιχι!

Δεύτερη, η StephanieBryan...


...τρελαίνομαι, εννοείται!, για τις φωτογραφίες της αλλά και για τα πιο έντονα χρώματα που χρησιμοποιεί, κρατόντας πάντα πολύ άσπρο! Επίσης αγαπώ το τετράγωνο μέγεθος και ίσως το δοκιμάσω!

Τέλος, η AnalogPaper...

...ίσως πιο φορτωμένο απο ότι εγώ τελικά φτιάχνω αλλά τρελαίνομαι με το πως συνδυάζει τόσα χρώματα και μπλιμπλίκια και πάλι είναι ισσοροπημένο!

Αυτά λοιπόν και για αυτόν τον μήνα! Ελπίζω να βρείτε λίγο χρόνο να δημιουργήσετε και να ξεσκάσετε αυτές τις μέρες, το αξίζετε όλες! Επίσης, συγνώμη για την κακή ποιότητα των φωτογραφιών μου αυτόν τον μήνα, δεν κατάφερα να τις φωτίσω λίγο.
Σας φιλώ και τα λέμε σύντομα!

...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου