Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ένα Clean & Simple tutorial by Aliki

Καλησπέρα κορίτσια!

Η απίθανη co-ordinator μας είχε την καλύτερη ιδέα...να ζητήσει σε εμένα να σας παρουσιάσω το tutorial του Σεπτεμβρίου! Και αυτό γιατί σκέφτηκε οτι με την επιστροφή στα σχολεία κτλ δεν θα είχατε πολύ χρόνο για δημιουργία...αλλά για CAS δημιουργία ίσως και να είχατε! χιχι!

Λοιπόν, πριν σας δείξω πως έφτιαξα την σύνθεση μου για την πρόκληση Σεπτεμβρίου να σας πω δύο-τρία πραγματάκια για το CAS στυλ μου...Όσες με γνωρίζετε ξέρετε οτι αυτό το στυλ με αντιπροσωπεύει απόλυτα, είμαι έτσι σε όλες τις πτυχές της ζωής μου, εκτός ίσως σε ότι αφορά τα παιδιά μου! εκεί δεν είμαι και πολύ simple!

Οι συνθέσεις μου, μου ταιριάζουν απόλυτα αισθητικά, και για να σας το αποδείξω φωτογράφισα κάποιες γωνιές του σπιτιού μου για να δείτε οτι είναι σαν κομμάτια σύνθεσης μου..

 


Δεν είμαι των πολλών χρωμάτων ούτε των πολλών πραγμάτων οπότε το CAS είμαι εγώ! Βέβαια το ότι μου παίρνει 1-2 ώρες μαξ. να τελειώσω σύνθεση βοηθάει! χιχι!

Λοιπόν, πάμε να δούμε με τι σκεπτικό και τρόπο έφτιαξα την σύνθεση μου...

Πρώτoν, είχαμε θέμα οπότε βρήκα την φωτογραφία που ήθελα να χρησιμοποιήσω...Και μετά διάλεξα τα χαρτιά, εύκολο! έχω κολλήσει με την σειρά της MME.




Διαλέγω διακοσμητικά, die-cuts (αγαπημένα!), enamel dots, αυτοκόλλητα...λίγο απ'όλα, δεν σημαίνει οτι θα τα χρησιμοποιήσω όλα απλά τα θέλω μπροστά μου μέχρι να αποφασίσω το στήσιμο και τελικά ποιά θα κρατήσω...



Για το στήσιμο, είτε θα χρησιμοποίησω σκετς, είτε θα εμπνευστώ απο μια άλλη σύνθεση που πιθανόν να είδα στο Pinterest! Άλλη εμμονή και αυτή!

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρησιμοποίησα το σκετς της Μελένιας αλλά έφτιαξα κάτι δικό μου!

Διάλεξα λοιπόν και χαρτιά για το πάνω μέρος της σελίδας μου και είμαι έτοιμη να αρχίσω να στολίζω την φωτογραφία μου...αυτό το κομμάτι είναι που μου παίρνει συνήθως την πιο πολύ ώρα...
Δεν θέλω ούτε πολλά αλλά ούτε και λίγα, τόσα όσο!




Όπως  καταλάβατε δεν κατέληξε έτσι η σελίδα μου...αλλά ήδη είχα αποφασίσει για το που ήθελα να πάει...

Αυτό ήταν λοιπόν! Είναι πραγματικά πολύ απλό! ...αρκεί να είναι αληθινό! να είστε εσείς και η ιστορία σας, αυτό είναι που το κάνει εύκολο!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου